Vanaf 15 oktober 2025 werken wij met een nieuw systeem voor telefoonverkeer en communicatie:
Hiermee willen wij u efficiënter helpen en de wachttijden aan de telefoon verkorten.
Wat verandert er?
Met Aurora teleQ hoeft u niet meer lang in de wacht te staan. U ontvangt een tijdstip waarop wij u
terugbellen. Zo weet u precies wanneer u een telefoontje van ons kunt verwachten.
Liever toch aan de lijn blijven? Dat kan ook. De wachttijd is dan gelijk aan de tijd tot uw
terugbelmoment. Als u kiest voor terugbellen, behoudt u uw plek in de wachtrij.
Uw voordelen op een rij:
• U kiest zelf een terugbeltijd die u goed uitkomt
• Geen lange wachttijd aan de telefoon
• Snellere en persoonlijke hulp
• Duidelijke en efficiënte communicatie
Hoe werkt het?
Wanneer u ons belt, hoort u een keuzemenu.
U geeft aan waarvoor u belt en kiest daarna of u direct wilt blijven wachten of liever wordt teruggebeld.
Kiest u voor terugbellen, dan plannen wij een belafspraak in.
Als u in de wachtrij blijft, hoort u uw plaats in de rij en de verwachte wachttijd.
Tijdens pauzes, overlegmomenten of als we tijdelijk niet beschikbaar zijn, wordt u niet onnodig in de
wacht gezet. U krijgt dan automatisch een terugbelmoment aangeboden.
Ook handig om te weten:
Sommige zaken kunt u ook regelen als wij gesloten zijn:
• U kunt 24 uur per dag herhaalrecepten aanvragen.
• U kunt op elk moment een afspraak annuleren.
Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.
We begrijpen dat veranderingen even wennen kunnen zijn.
Mocht u vragen hebben over het gebruik
van het nieuwe telefoonsysteem, dan helpen wij u graag.
Over de auteur