Vanaf 15 oktober 2025, werken wij met een nieuw telefoonsysteem.

doorhkw

Vanaf 15 oktober 2025, werken wij met een nieuw telefoonsysteem.

Vanaf 15 oktober 2025 werken wij met een nieuw systeem voor telefoonverkeer en communicatie:
Hiermee willen wij u efficiënter helpen en de wachttijden aan de telefoon verkorten.

Wat verandert er?
Met Aurora teleQ hoeft u niet meer lang in de wacht te staan. U ontvangt een tijdstip waarop wij u
terugbellen. Zo weet u precies wanneer u een telefoontje van ons kunt verwachten.
Liever toch aan de lijn blijven? Dat kan ook. De wachttijd is dan gelijk aan de tijd tot uw
terugbelmoment. Als u kiest voor terugbellen, behoudt u uw plek in de wachtrij.

Uw voordelen op een rij:

• U kiest zelf een terugbeltijd die u goed uitkomt
• Geen lange wachttijd aan de telefoon
• Snellere en persoonlijke hulp
• Duidelijke en efficiënte communicatie

Hoe werkt het?
Wanneer u ons belt, hoort u een keuzemenu.
U geeft aan waarvoor u belt en kiest daarna of u direct wilt blijven wachten of liever wordt teruggebeld.
Kiest u voor terugbellen, dan plannen wij een belafspraak in.
Als u in de wachtrij blijft, hoort u uw plaats in de rij en de verwachte wachttijd.
Tijdens pauzes, overlegmomenten of als we tijdelijk niet beschikbaar zijn, wordt u niet onnodig in de
wacht gezet. U krijgt dan automatisch een terugbelmoment aangeboden.

Ook handig om te weten:
Sommige zaken kunt u ook regelen als wij gesloten zijn:
• U kunt 24 uur per dag herhaalrecepten aanvragen.
• U kunt op elk moment een afspraak annuleren.
Luistert u daarom de eerste keer dat u belt goed naar de keuzes in het menu.

We begrijpen dat veranderingen even wennen kunnen zijn.
Mocht u vragen hebben over het gebruik
van het nieuwe telefoonsysteem, dan helpen wij u graag.

Over de auteur

hkw administrator